Regulamin

Regulamin sklepu:

Sklep internetowy, działający pod adresem www.tommiwhite.pl, prowadzony jest przez firmę:
Anna Pawelec TOMMI WHITE
NIP: 8211732046
Regon: 146157932
Adres: ul.Polna 5d, 08-103 Stare Iganie
Telefon kom: 792 667 502
e-mail: tommiwhite@wp.pl
numer konta: 69 1050 1894 1000 0092 0035 2095 (ING Bank Śląski S.A.) 

  1. Korzystanie z usług dostępnych na stronie www.tommiwhite.pl jest równoznaczne z pełnym zaakceptowaniem regulaminu sklepu.
  2. Na wszystkie zakupione w sklepie produkty wystawiamy dokument sprzedaży w postaci elektronicznej.
  3. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.tommiwhite.pl
  4. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu
  5. Po złożeniu zamówienia klient ma możliwość otrzymania faktury proforma w formacie pdf.
  6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  8. Indywidualne rabaty przyznawane w ramach programu partnerskiego, oraz wynikające
    z bonów rabatowych nie obejmują produktów objętych inną formą promocji.
  9. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian lub anulowanie zamówienia możliwe jest poprzez przesłanie e-maila na adres tommiwhite@wp.pl
  10. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu.   
  11. Ceny nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy liczone są dla przesyłki zawierającej wszystkie zakupione przez Klienta towary w zamówieniu. Koszty przesyłki kalkulowane są w oparciu o cennik firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej.
  12. Przesyłki dostarcza:
    • Firma kurierska FedEx - czas dostawy 1 dzień roboczy
    • Poczta Polska – czas dostawy do 2-3 dni roboczych.
  13. Klient ma możliwość wyboru następujących form płatności:
    • Płatność przy odbiorze,
    • Płatność przelewem bankowym,
    • Płatność on-line za pośrednictwem systemu płatności dotpay.pl
  14. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, lub zniszczeniu, otwarciu opakowania, jeżeli powyższe zabezpieczenia, opakowania stanowiły zabezpieczenie produktu ze względu na ochronę zdrowia, lub ze względów higienicznych. Aby odstąpić od umowy należy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru poinformować nasz sklep o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie w formie pisemnej, mailowej lub ustnej należy odesłać na adres sklepu lub przekazać oświadczenie telefonicznie. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kwocie najtańszej formy dostawy oferowanej przez sklep. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie jak to będzie możliwe nie później jednak niż w ciągu 14 dni, taką samą metodą płatności jaka była wykorzystana przy zamówieniu towaru. Klient ma obowiązek zwrotu towaru w terminie do 14 dni od poinformowania sklepu o odstąpieniu od umowy. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  15. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  16. W przypadku zauważenia uszkodzeń mechanicznych opakowania transportowego (wgniecenia, nienaturalne załamania, uszkodzenia folii ochronnej itp), powstałych podczas transportu klient powinien niezwłocznie poinformować dostawce (kuriera, lub przedstawiciela poczty) o zaistniałym fakcie i zażądać otwarcia przesyłki w jego obecności, lub odmówić przyjęcia przesyłki wypełniając stosowne dokumenty. Tylko w przypadku odpowiednio udokumentowanych uszkodzeń sprzedawca zobowiązuje się do ponownej wysyłki uszkodzonych produktów w najkrótszym możliwym terminie, lub zwrotu wartości.  
  17. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary  do wyboru.
    Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi,  oglądanymi na stronie www sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora klienta itp. Podstawa do wszczęcia procedury reklamacji jest przedstawienie oryginalnego dokumentu zakupu.
  18. Właściciel sklepu zobowiązuje sie do przechowywania i ochrony danych osobowych pozostawionych w sklepie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  19. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu informując o tym fakcie wszystkich zarejestrowanych użytkowników sklepu.

logo_gloo-black.png